Metin2 Ticarete 1t'den Fazla Para Koyma !






Merhaba Arkadaşlar XLSKK Ailesi.. Sizlere Pazara 1T'den fazala para koymayı ve istediğiniz silaha ortalama-beceri getirmeyi anlatıcam..


Pazara 1t'den fazla para koymak - İstediğin silaha ortalama beceri getirme:


1.Adım:



Kod:
Root.epk açıyoruz source dosyasında uicommon.py olmalı bunu da Notepad++ ile açıyoruz.



2.Adım:



Kod:
ctrl +f ile " width = length * 6 + 9 " aratıyoruz çıkmaz ise " width = " olarak aratın oradakı" 6+9 "u " 6+10 " yapıyoruz.



3.Adım:



Kod:
self.SetMaxLength(9) aratiyoruz. "(9) "u 10 yapıyoruz.



4.Adım:



Kod:
length = min(9 length) aratiyoruz " 9lenght "i " 10lenght " olarak değiştiriyoruz.

5.Adım:


Kod:
money = 199999999 aratın bulamazsanız " money = " olarak aratın orayı " money = 1999999999 " yapıyoruz.





İşlem tamamdır.



-Şimdi İstediğin silaha ortalama beceri getirme'ye geçelim.

Navicat > player > item_proto'ya giriyoruz istediğimiz silahı "Ctrl +F" ile aratıyoruz daha sonra en sona gidip "0" ı "1" yapıyoruz.

Ve sonra bir reboot atıyoruz.Bu işlem de tamamlanıyor 





Ticarete 1'den fazla para koymak:



1.Adım:



Root.epk açıyoruz source dosyasında uiexchange.py olmalı bunu da Notepad++ ile açıyoruz.



51. satıra gidiyoruz.Şöyle bir kod olmalı:



Kod:

## PickMoneyDialog


dlgPickMoney = uiPickMoney . PickMoneyDialog ()


dlgPickMoney . LoadDialog ()


dlgPickMoney . SetAcceptEvent ( ui . __mem_func__ ( self .OnPickMoney ))


dlgPickMoney . SetTitleName ( locale . EXCHANGE_MONEY )


dlgPickMoney . SetMax ( 7 )


self . dlgPickMoney = dlgPickMoney


dlgPickMoney . Hide ()



Bu kod aşağıdaki kod ile değiştiriyoruz:


Kod:

## PickMoneyDialog


dlgPickMoney = uiPickMoney . PickMoneyDialog ()


dlgPickMoney . LoadDialog ()


dlgPickMoney . SetAcceptEvent ( ui . __mem_func__ ( self .OnPickMoney ))


dlgPickMoney . SetTitleName ( locale . EXCHANGE_MONEY )


dlgPickMoney . SetMax ( 10 )


self . dlgPickMoney = dlgPickMoney


dlgPickMoney . Hide ()


Root.epk'yi kapatıp pack'ın içine atıyoruz.



İşlem tamamdır.



Bu konumuzda 'Ticarete 1T'den fazla para koyma'yı Anlattım..
XLSKK Ailesi.
-Kerem Gül
Previous
Next Post »