Lol Oyun Çöktü ( ANLATIM )





Lol Oyun Çöktü / PVP Client Çalışmayı Durdurdu Hatası Çözümü

Merhaba arkadaşlar ;
Dediklerimi yaptıkdan sonra Oyun çöktü sorunu / PvP Client Çalışmayı Durdurdu gibi hatalarla karşılaşmayacaksınız.



1. İstemciyi Yönetici Olarak Çalıştırın.

2. Uyumluluk modunu değiştirip girmeyi deneyin.(Service Pack 3 SEÇİN VE DENEYİN ).

3. Ccleaner gibi programınız varsa bi cookieleri temizleyin.

4. Dosyanın kaynağına gidelim ve şu şekilde = Sizde böyle olmayabilir.

C:/RiotGames/LeagueOfLegends/RADS/solutions/releases/0.0.47/deploy

Dosyanın kaynağına gittikten sonra oyun markası mouse markası gibi bişeyler görürseniz silin .

5.Maça giriş esnasında sağ tık - sol tık yapmayın gene aynı hatayı alabilirsiniz.

6.Firewall Hatası olabilir diye düşündüm bunun çözümü ise , 

Windows Firewall altından yapılmıyor. Modeminizin arayüzüne girerek Firewall ‘ u devre dışı bırakmanız gerek. Veya modeminizi değiştirmeniz gerek. Bu hata genellikle internet sağlayıcınızın size verdiği modemlerden kaynaklanıyor. Güvenlik açısından Firewall bu tür oyunları engelleyebiliyor.

7.AntiVirüs Programınızı kontrol edin . Bazı AntiVirüsler size sıkıntı verebilir.

Şu 2 tane Videoyu incelemenizi tavsiye ediyorum birçok kişi bu videolarla sorununu halletmiş...

LİNK:https://www.youtube.com/watch?v=dEP_Zf5I2UA
LİNK:https://www.youtube.com/watch?v=MyGLJYVUrwI

8.League of Legends ' i Tamir etmeyi deneyin (Onarmayı).

Not:Arkadaşlar kendi araştırmalarımla bu çözümlere ulaştım hepsini tek tek deneyin umarım işinizi görürüm. 
Sorun devam ediyorsa 1-2 Güne güncelleme gelir diye düşünüyorum sorun ortadan kalkacatır.
Previous
Next Post »